söndag 6 maj 2012

Cute Overload: Cat Edition

The Mid-Sentence
Hittade The 25 Most Awkward Cat Sleeping Positions som jag bara inte kan låta bli att dela. Bara för att det är söndag och när jag varit på festligheter och baluns dagen innan så brukar jag förutom pizza crave:a cute animal babies. Innocent och soothing. Har tyvärr inga egna djur att gosa med så jag får nöja mig med youtube-videos etc. Jag håller inlägget bokrelaterat genom att en av positionerna heter The Librarian och att det är väl dokumenterat att katter och litteratur är starkt länkade till varandra.

The Librarian

3 kommentarer:

Lingonhjärta sa...

ÅH jag DÖÖÖR så fint!!! Tack för länken. Nu fick jag någonting att göra ett tag :D

...med näsan i en bok... sa...

Underbart och det stämmer - tycks finnas ett särskilt band mellan katter och böcker!

Pixie sa...

Ibland behöver man lite mysiga katter - även om det så bara är i digital form för min del.