torsdag 29 december 2011

You Should Date An Illiterate Girl


Måste bara dela texten jag fick skickad till mig av min eminente sambo. En två sidor lång uppmaning och förklaring till varför killar bör välja bort tjejer som läser. Jag presenterar inte den närmare utan ni får klicka er fram till den och läsa själva.

Fotnot: Gillar hur författaren till texten introducerar sig själv med 'trying his hardest to live a life fit for an autobiographer'. Jag kan ärligt säga att jag inte har några illusioner om att uppnå en sådan nivå även om frasen är fin, men försöker istället my darnest att leva ett liv så ultimat jag kan inom verklighetens stränga ramverk så jag i sista scenen (utan hopp om religiös relief ateist som jag är) kan titta tillbaka och le.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingenting mot den artikeln, men jag håller inte med ett par punkter på några extenct. Jag är nog en minoritet dock, lol. Tack för att dela.